سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پلمپ کیسه های پلاستیکی رنگ سفید برای کیسه فریزر

پلمپ کیسه های پلاستیکی رنگ سفید برای کیسه فریزر عمر نگهداری محصولات غذایی ، میوه و سبزیجات از 30% تا 100% بسته به انواع میوه ها و جلوگیری از گسترش یافتن عفونت ها ، قارچ ها و آلودگی ها از یک محصول به محصول دیگر و جذب و از بین بردن میکرو ارگانیسم و باکتری های موجود در هوا و همچنین جلوگیری از افت وزن میوه می تواند بهترین دلیل برای استفاده از این محصول می باشد.این دستگاه بر خلاف دستگاه های دوخت رومیزی محدودیت عرض دوخت ندارد و هر عرضی را به راحتی پلمپ می کند.این دستگاه پس از پلمپ کردن اضافه نایلون را هم از طرف مقابل بریده و جدا می کند.

پلمپ کیسه های پلاستیکی رنگ سفید برای کیسه فریزر

 

 


با توجه به کم حجم بودن این دستگاه به راحتی قابل حمل بوده و در هر مکان مورد استفاده قرار می گیرد.


فواید این محصول

 

 

دستگاه دوخت پلاست پلمپ حرارتی کیسه پلاستیک ( 1 )پلمپ کیسه های پلاستیکی رنگ سفید ( 1 )پلمپ حرارتی نایلون پلاستیک PM290 تایوانی

 

 



دستگاه پلمپ حرارتی سیلر برای بستن کیسه های پلاستیکی ، امروزه فقط در کشور ما سالانه چیزی حدود 35 میلیون تن مواد غذایی دور ریخته می شود که چهار برابر استاندارد جهانی می باشد. اکثرا ما بعد از باز کردن بسته های مواد غذایی باقی مانده آن ها را به علت خراب شدن و بو گرفتن یخچال دور می ریزیم، آمار ها نشان می دهد با این مقدار مواد غذایی حدود 20 میلیون گرسنه را می توان سیر کرد. اما چرا این همه اسراف و دور ریز را مدیریت نکنیم؟، فقط با کمی رعایت کردن می توان این آمار را حد زیادی پایین آورد. کافی است که هر خانواده سهم کوچکی از این مسئولیت را به عهده بگیرد تا به طرز باورنکردنی این آمار کاهش یابد. به همین خاطر ماهم تصمیم گرفتیم با محصولی فوق العاده و بینظیر شما عزیزان را در این مسیر همراهی نماییم.
افزایش عمر نگهداری محصولات غذایی ، میوه و سبزیجات از 30% تا 100% بسته به انواع میوه ها و جلوگیری از گسترش یافتن عفونت ها ، قارچ ها و آلودگی ها از یک محصول به محصول دیگر و جذب و از بین بردن میکرو ارگانیسم و باکتری های موجود در هوا و همچنین جلوگیری از افت وزن میوه می تواند بهترین دلیل برای استفاده از این محصول می باشد.

این دستگاه بر خلاف دستگاه های دوخت رومیزی محدودیت عرض دوخت ندارد و هر عرضی را به راحتی پلمپ می کند.

این دستگاه پس از پلمپ کردن اضافه نایلون را هم از طرف مقابل بریده و جدا می کند.

با توجه به کم حجم بودن این دستگاه به راحتی قابل حمل بوده و در هر مکان مورد استفاده قرار می گیرد.


پلمپ کیسه های پلاستیکی

امروز می خواهیم یک محصول بسیار عالی و کاربردی برای آشپزخانه شما معرفی کنیم. دستگاه پلمپ حرارتی سیلر بسیار کوچک و کم حجم می باشد، در عین حال کاربرد زیادی در آشپزخانه شما خواهد داشت. با این دستگاه پلمپ حرارتی به راحتی هر نوع کیسه پلاستیکی را پلمپ کنید. شما می توانید بعد از باز کردن هر نوع بسته مواد غذایی و دیگر محصولاتی که دارای بسته های پلاستیکی هستند دوباره آن ها را پلمپ کنید. شما از این محصول برای بسته بندی های مرغ، گوشت، سبزیجات و دیگر مواد غذایی که باید در مدت زیادی درون یخچال و یافریزر بمانند می توانید استفاده کنید.

مزایای این دستگاه

این محصول بسیار کم حجم می باشد و به راحتی می توان آن را در هرجایی مورد استفاده قرار داد. دیگر لازم نیست بخاطر بو گرفتن یخچال و نگرانی از از بین رفتن کیفیت مواد غذایی آن ها را دور بریزید فقط کافی است که آن ها را در یک کیسه پلاستیکی بهداشتی ریخته و با دستگاه پلمپ حرارتی سیلر درب آن را پلمپ کنید تا حتی در مدت زمان های بالا نیز کیفیت مواد غذایی شما از بین نرود.

طرز کار با این دستگاه

این دستگاه بسیار ساده و در عین حال مقاوم ساخته شده است تا مناسب برای هر سلیقه ای باشد. فقط کافی است سر کیسه را تا کرده و مانند دستگاه منگنه سر کیسه را اسلاید کنید. همچنین این محصول دارای یک پایه مغناطیسی می باشد که به راحتی بر روی هر سطح فلزی متصل می شود. شما می توانید هر جای آشپزخانه که می خواهید این دستگاه را متصل کنید و در مواقع لازم از آن استفاده کنید.